szorgalmi --- gherkin-ben csak pozitív számra lehet check-elni a display-eken

0 votes
asked May 16, 2018 in Rendszermodellezés A00 by bertalanp99 (27 points)  

A szorgalmi házi feladatnál azt szerettem volna ellenőrizni, hogy kezdetben valóban az jelenik-e meg a kijelzőkön, aminek kell: tehát a szöveges ,,Ready to play''-t ír, a két számkijelző pedig üres. Ehhez persze azt kellene néznem, hogy értékük (-1)-e, de ezt nem tudom, mert úgy lett definiálva (ha jól értelmezem) a step definition, hogy pozitív integer kerülhet csak oda.

Erre ezek szerint nem is kéne tesztelnem?

1 Answer

+1 vote
answered May 16, 2018 by dkmisu (630 points)  
selected May 16, 2018 by bertalanp99
 
Best answer

A kiadott nyelvben valóban nincs lehetőség arra, hogy a kijelző ürességének a tényét teszteljük. Mivel a cél a teljes állapotátfedés elérése, így ez nem is feltétlen gond, vagy feladat, viszont ha le akarod tesztelni, akkor a CucumberStepDefinitions.java-ban módosítani kell a megadott parancsokat, hogy negatív számot is elfogadjon. Vagy felvenni egy újat, ami kifejezetten azt teszteli, hogy üres-e (expectWhiteNumber(-1);). Ebben a döntés rád van bízva.

commented May 16, 2018 by bertalanp99 (27 points)  
Tehát módosíthatom a CucumberStepDefinitions.java-t. Köszönöm!
commented May 20, 2018 by TArpi (20 points)  
Miután módosítom a CucumberStepDefinitions.java-t a megfelelő módon, hogy felismerje a -1 értéket is, azután hogyan tudom újrafordítani a magát a .java fájlt, hogy a chessclock.feature-ben is érzékelje a változásokat? Esetleg nem is kell fordítani, csak valamit elrontottam? Egyszerű módosítás + mentés után továbbra sem érzékeli a változtatásokat.
commented May 20, 2018 by bertalanp99 (27 points)  
Biztos vagyok benne, hogy van normálisabb megoldás is, de arra, hogy a step definition módosítása és mentése után az Eclipse panaszkodik, hogy nincs ilyen glue code (pedig van), én azt a klasszikus megoldást találtam, hogy újraindítottam az Eclipset, ami megoldotta a problémát
...